Velik broj ljudi voli gledati sport. To je nešto što je jednostavno činjenica i ne može se demantirati. Među njima vrlo lako možemo razlikovati one koji su pravi zaljubljenici i one koji ponekad opušteno vole pogledati neku zanimljivu utakmicu. No, o kojoj se god vrsti gledatelja radilo, šanse su velike da bi ishod mogao barem malo utjecati na njihovo raspoloženje.
Smatramo da je zapravo vrlo zanimljivo postaviti pitanje zašto je to tako i na koji se točno način ljudi mogu povezati sa sportom koji gledaju do te mjere da će biti dobre ili loše volje, ovisno o tome jesu li njihova ekipa ili igrač došli do pobjede. Pogledajmo stoga neke razloge zašto sportski rezultati mogu imati utjecaja na raspoloženje pojedinaca, ali i grupe ljudi.
Navijanje
Glavni razlog kako neki sportski ishod može mijenjati raspoloženje gledatelja je, naravno, situacija u kojoj je on zapravo navijač jedne od ekipa ili igrača. Tada može biti vrlo sretan pobjedom njegove najdraže ekipe, a može i biti tužan ako se desi suprotno. Čak i neriješen rezultat može imati utjecaja na raspoloženje u situacijama u kojima je jedino pobjeda igrala ulogu nekom timu kako bi mogao ostvariti neki bitan uspjeh. Navijati se za nekoga može iz više razloga, a najčešći su razlozi podrška lokalnoj sportskoj ekipi ili igraču, okruženje u kojem većina navija za nekoga ili pak osobni osjećaji simpatije prema nekom sportskom entitetu.
Korist
Kao što znamo, ljudi danas mogu imati i razne koristi, najčešće financijske, od različitih ishoda sportskih događaja. Najbolji primjer je klađenje i prilika za zaradom ukoliko je odigrani ishod na listiću točan. Danas postoji velik broj različitih kladionica, a jedan vrlo dobar primjer u Hrvatskoj je Germania koja u ponudi ima ogroman broj sportskih događaja i malo koji ljubitelj sporta se barem jednom ne odluči pokušati predvidjeti neki od ishoda. Naravno, ovisno o ishodu oklade, raspoloženje osobe koja se kladila moglo bi se mijenjati.
Idoli
Mnogi ljudi, posebice oni mladi, često među sportašima imaju svoje idole. U tome nema ništa loše jer velik je broj sportaša trudom i odricanjem došao do popularnosti koju danas uživa, a nju je teško ne primijetiti u vrijeme kada imamo toliko različitih društvenih mreža i prijenosa utakmica koji su dostupni na velikom broju televizijskih programa i internetskih stranica. Štoviše, gledanje sporta uživo uskoro bi moglo napredovati do tolike mjere da bi tijekom cijele utakmice mogli sami birati iz kojeg ćemo je kuta gledati i na kojeg se igrača fokusirati. Logično je za zaključiti kako bi se, ovisno o uspjehu ili neuspjehu idola koje osoba ima i gleda, i njihovo raspoloženje moglo shodno mijenjati.
Kolektivno raspoloženje
Tijekom velikih natjecanja od kojih je uvijek prikladno izdvojiti Svjetsko prvenstvo, možemo reći da je gotovo cijela nacija na nogama kada igra reprezentacija. Čak i oni koji nisu zaljubljenici u sport mogli bi se priključiti gledanju i navijanju ili će se jednostavno dio atmosfere koja se stvara prenijeti na njih te utjecati na njihovo raspoloženje. Najbolji primjer svakako je Svjetsko prvenstvo u nogometu te Hrvatska i navijači reprezentacije.