Hrvatske ceste raspisale su javni natječaj za izgradnju prvih pet kilometara brze ceste od Farkaševca do Bjelovara. Trošak izgradnje procijenjen je na 129 milijuna kuna, a rok za odabir najpovoljnijeg izvođača ističe krajem kolovoza, pa bi se moglo dogoditi da radovi započnu prije kraja ove godine. Vrijedi napomenuti i kako će u prvoj fazi graditi jednotračna, a ne dvotračna cesta, kao i da se tih prvih pet kilometara neće osjetiti jer ne završavaju s čvorištem. Sâmi radovi trebali bi potrajati dvije godine, a tijekom tog razdoblja na našim vrlim političarima je da uspiju izlobirati dovršetak radova, odnosno povijesni dolazak brze ceste sve do Bjelovara, uključujući i izgradnju čvorišta.

Nema razloga za optimizam

Iako na temi dolaska brze ceste do Bjelovara već godinama nema nekog pretjeranog razloga za optimizam, valja naglasiti da čak i ovi radovi ne bi mogli započeti ove godine da potrkaj prošle nije bilo amandmana iz redova vladajuće koalicije. Tada su, podsjetimo, saborski zastupnici Vladimir Bilek, Željko Lacković, Josip Đakić i Vesna Bedeković, koja je u međuvremenu postala ministrica demografije, izlobirali 37 milijuna kuna više za nastavak izgradnje Podravskog ipsilona, odnosno dionica brze ceste Farkaševac – Bjelovar i Križevci – Kloštar Vojakovački, odnosno ukupno 549 milijuna kuna u proračunu Hrvatskih cesta u iduće tri godine. Spomenuti zastupnici udružili su snage kako dodatno ubrzali izgradnju brzih cesta započetih još davne 2009. godine.

Bez pomoći Totgergelija

U čitavoj priči gromoglasan je izostanak potpore saborskog zastupnika HDZ-a iz II. Izborne jedinice, Mire Totgergelija. koji nije bio među potpisnicima, iako se tijekom predizborne kampanje fotografirao s ministrom prometa Olegom Butkovićem ispod mosta u Velikom Korenovu i davao suluda obećanja o dolasku iste te ceste do Bjelovara već ove godine.