Najveća hrvatska osiguravajuća kuća investirala je 12 milijuna kuna u izgradnju stanice na Južnoj obilaznici, a pet godina kasnije i dalje je na posljednjem mjestu
Želite li izbjeći čekanje u redu za tehnički pregled vozila, najsigurnije vam je uputiti se na Južnu obilaznicu, u Stanicu za tehnički pregled Croatia osiguranja. Iako najmlađa, spomenuta Stanica Bjelovarčanima se još uvijek nije uspjela “uvući pod kožu”. Naime, prema najsvježijim podacima Centra za vozila Hrvatske, a riječ je o poduzeću koje je jedino ovlašteno za provedbu tehničkih pregleda, broj pregleda u stanici Croatia osiguranja gotovo je četverostruko manji od najpopularnije bjelovarske stanice, one Euroduhana smještene u Zagrebačkoj ulici. Naime, tijekom prošle godine u STP Croatia osiguranja odrađeno je 3.366 tehničkih pregleda osobnih vozila, a u Euroduhanu čak njih 12.175! U zlatnoj sredini našao se STP Eurobjelovar sa 6.458 pregleda.
“Tehnika” izgubila primat
Glavni razlog zbog kojeg Croatia u Bjelovaru kaska za konkurencijom svakako je činjenica da je posljednja došla u Bjelovar. Ta je velebna stanica za tehnički pregled na južnoj gradskoj obilaznici “nikla” sredinom svibnja 2011. godine, dok preostale dvije, inače u vlasništvu Euroagrama, bilježe mnogo dulji radni staž.
– Kada smo prije 17 godina otvorili ovu stanicu, imali smo 600 tehničkih pregleda godišnje, a kako je vrijeme prolazilo, tako se i broj tehničkih pregleda povećavao. Vjerujem da će tako biti i sa stanicom Croatia osiguranja. Na kraju bi se sve trebalo izjednačiti, odnosno svaka stanica trebala bi imati oko trećinu pregleda – smatra Slavko Raić, direktor Euroduhana. S obzirom da država određuje i cjenik tehničkog pregleda i tvrtku koja će ih provoditi, stanice za tehnički pregled ne mogu se međusobno natjecati snižavanjem cijena, kao što to primjerice čine u segmentu auto-osiguranja, već uglavnom mogu samo “sjediti i čekati” da ih prepoznaju vozači. Iz podataka CVH-a moglo bi se iščitati i da se Bjelovarčani nakon određenog vremena “zasite” svojih stanica za tehnički pregled. Jer kako inače objasniti podatak da je Eurobjelovar, jedna od najstarijih stanica za tehnički pregled u Hrvatskoj, Bjelovarčanima i danas poznata pod imenom “Tehnika”, izgubila primat. Moguće objašnjenje možda se krije u boljem položaju i većem parkirališnom prostoru Euroduhanove stanice.
Neostvarene ambicije Croatia osiguranja
Bilo kako bilo, prigodom otvaranja bjelovarskog STP-a, tadašnji predsjednik Uprave Croatia – tehničkih pregleda Bernard Mršo istaknuo je kako u Bjelovaru postoji dovoljno veliko tržište za tri stanice, s obzirom da postoji 30-ak tisuća vozila s bjelovarskim registarskim oznakama. Dodao je i kako su u izgradnju i opremanje stanice uložili 12-ak milijuna kuna, te da povrat investicije očekuju za između deset i 15 godina. No, prema podacima CVH-a za 2014. godinu čini se da su njegove procjene bile previše optimistične, pogotovo s obzirom da je tada procijenio kako će 2016. godine imati deset tisuća tehničkih pregleda, dakle trostruko više nego što ih je obavljeno 2014. godine.
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.