Cesta Farkaševac – Gudovac i istočna bjelovarska obilaznica grade se i obnavljaju nepromišljeno i kriju brojne opasnosti, upozorili su na današnjoj tiskovnoj konferenciji članovi SDP-a. Dejan Pirc, inžinjer prometa i potpredsjednik bjelovarskog SDP-a, tako je naveo da je velika vjerojatnost da će na cesti Farkaševac – Gudovac, kada se dovrši proširenje i obnova, biti nekoliko opasnih mjesta, narodski rečeno, crnih točaka.
Obilaznica završava u polju
– Brze ceste projektiraju se za brzinu od 90 kilometara na sat, a silaskom s takve ceste dolazi se na lokalnu cestu. Ne znam je li se uopće vodilo računa o toj činjenici, odnosno može li takva cesta, čak i kada se proširi i obnovi, primiti nove količine prometa? Je li se vodilo računa o tomu da se na toj čitavoj dionici nalazi nekoliko škola? Što će se dogoditi u sezoni poljoprivrednih radova, s obzirom da cesta prolazi kroz naselja čiji se stanovnici prvenstveno bave poljoprivredom. Usto, prolazi i kroz šumu, dakle imamo i opasnost od naleta divljači – naglasio je Pirc. Izrazio je zabrinutost jer, kako kaže, moglo bi se dogoditi da ta cesta bude nesigurna kao pravac Virovitica – Veliki Zdenci Garešnica na kojem se nesreće događaju gotovo svakodnevno.
Što se pak tiče istočne bjelovarske obilaznice, kazao je kako ta cesta doslovno završava u polju. Na spoju u Grgincu, vozači će birati žele li ići lijevo u Trojstveni Markovac gdje će ih dočekati semafor koji je projektiran za tri vozila ili će krenuti put Šandrovca jer je to najbliži put do Đurđevca. Raskrižje u Trojstvenom Markovcu morat će se drukčije organizirati, a promet preko Šandrovca će se intenzivirati na cestama koje je prije Ina obnavljala, a sada se više ne obnavljaju, istaknuo je Pirc.
Teretni promet i dalje u centru
Da ne ispadne da samo krizitira, Pirc je naveo i kako je sjeverna gradska obilaznica kvalitetno rješenje te da će se sigurnost prometa dodatno poboljšati upravo završenim kružnim tokom na spoju Ulice Petra Biškupa Vene. Rekao je i da istočna obilaznica predstavlja dobro rješenje za trgovačke centre u tom dijelu grada, ali i poduzeća smještena u poslovnoj zoni koja će sada dobiti kvalitetan priključak.
– S obzirom da u središtu grada imamo nekoliko trgovačkih centara, nikada nećemo u potpunosti moći maknuti teretni promet iz centra, ali jedino pravo prometno rješenje je dovršetak brze ceste do Bjelovara i završetak bjelovarske obilaznice u kompletu – zaključio je Pirc.
Vrijedi napomenuti i kako je povod za tiskovnu konferenciju na kojoj su, osim Pirca, govorili i predsjednik županijskog SDP-a Tihomir Jaić, te predsjednica bjelovarske organizacije Vanja Posavac, bila nedavna izjava ministra prometa Olega Butkovića da se projektira brza cesta od Križevaca prema Koprivnici.
Veterani bjelovarske „Mladosti“ zaigrat će vaterpolo nakon tri desetljeća
Bjelovarski bazeni sutra će svoja vrata za posjetitelje zatvoriti od 17 sati jer već od 18 sati počinje uvodna vaterpolo...