Hrvatske ceste obustavile su natječaj za nastavak izgradnje brze ceste od Farkaševca prema Bjelovaru. Natječaj je obustavljen zbog žalbe tvrtke Colas, a predstavnici te tvrtke žalili su se na izmjenu dokumentacije o nabavi.

– Za vrijeme trajanja žalbenog postupka Naručitelj ne smije davati informacije o izjavljenoj žalbi sve do donošenja Rješenja Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave. Također, postupak će biti obustavljen, odnosno nastavit će se kada Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave donese Rješenje – pojasnili su u Hrvatskim cestama.

Odluka na Komisiji

Podsjetimo, Hrvatske ceste potkraj srpnja raspisale su javni natječaj za izgradnju prvih pet kilometara brze ceste od Farkaševca do Bjelovara. Trošak izgradnje procijenjen je tada na 129 milijuna kuna, a ovih dana trebalo je biti poznato i ime izvođača radova.

Da se to dogodilo, radovi bi mogli započeti nakon žalbenog roka, pa bi građevinski strojevi na gradilišta mogli izaći i prije kraja ove godine. Sada je, zbog žalbe, taj rok upitan.

Što se same brze ceste tiče, vrijedi napomenuti i kako je u prvoj fazi planirana izgradnja jednotračne, a ne dvotračne ceste. Prvih pet kilometara, čak i kada se asfaltira, Bjelovarčani neće moći koristiti jer ne završavaju s čvorištem. Sâmi radovi, jednom kada započenu, trebali bi potrajati dvije godine, a tijekom tog razdoblja na našim vrlim političarima je da uspiju izlobirati dovršetak radova, odnosno povijesni dolazak brze ceste sve do Bjelovara, uključujući i izgradnju čvorišta.

Totgergeli nije potpisao

Podsjetimo, natječaj za izgradnju prvih pet kilometara brze ceste uspjeli su izlobirati pojedini saborski zastupnici vladajuće većine i to putem amandmana. Vladimir Bilek, Željko Lacković, Josip Đakić i sadašnja ministrica Vesna Bedeković, izlobirali su putem amandmana na ovogodišnji državni proračun 37 milijuna kuna više za nastavak izgradnje Podravskog ipsilona, odnosno dionica brze ceste Farkaševac – Bjelovar i Križevci – Kloštar Vojakovački. Riječ je o ukupno 549 milijuna kuna u proračunu Hrvatskih cesta u iduće tri godine. Spomenuti zastupnici udružili su snage kako dodatno ubrzali izgradnju brzih cesta započetih još davne 2009. godine. U čitavoj priči gromoglasan je izostanak potpore saborskog zastupnika HDZ-a iz II. Izborne jedinice, Mire Totgergelija. koji nije bio među potpisnicima, iako se tijekom predizborne kampanje fotografirao s ministrom prometa Olegom Butkovićem ispod mosta u Velikom Korenovu i davao suluda obećanja o dolasku iste te ceste do Bjelovara već ove godine.