BJELOVAR -‘Jedan od ključnih projekata u kojem je gradonačelnik, zajedno sa svojim koalicijskim partnerima, u ovom mandatu prilično zakazao je izgradnja nove bjelovarske škole na sjeveru grada i dogradnja III. osnovne škole. Projekt uvođenja jednosmjenske nastave u svim školama na području grada nekoliko je puta najavljivan kao nešto što je gotovo i pred izgradnjom, ali sada dolazimo do činjenice da grad nije otkupio niti zemljište potrebno za izgradnju nove škole, a put do glavnog projekta je još dug ‘ – poručila je kandidatkinja Centra za gradonačelnicu Bjelovara Danijela Hajdinjak Prihić.
Također se pita zašto nije otkupljeno zemljište, zašto je projekt koji je bio pred realizacijom završio u ladici i zbog čega gradovi u okruženju imaju gotovu dokumentaciju i koriste priliku prijaviti izgradnju škola na Nacionalni plan oporavka i otpornosti.
Kako je pak istaknula Bojana Hribljan, u Bjelovaru niti jedna škola u mandatu aktualne vlasti nije prešla na jednosmjenski rad.
-Žao nam je što je propušteno vrijeme ulaganja u ono najbitnije, a to je obrazovanje. Umjesto toga imali smo velike troškove za preprojektiranje stadiona nekoliko puta. To je projekt koji je prethodna vlast dovršila, a ova vlast od njega napravila slučaj. Nadamo se da je ovo zaduženje jedna od mjera strategije obrazovanja na području grada, a ne tek predizborno razbacivanje novcem kako bi se građanima dala iluzija da se nešto događa – kazala je Hribljan.
Hajdinjak Prihić i Hribljan podsjećaju da je na sutrašnjoj sjednici Gradskog vijeća jedna od točaka, između novih kreditnih zaduženja, i zaduženje za otkup zemljišta namijenjenog izgradnji nove škole i dogradnji PŠ Ždralovi.
-Podržavamo kupnju zemljišta za novu školu na sjeveru grada, iako je zaduženost Bjelovara samo zadnje godine s 15 skočila na 50 milijuna kuna, a na sutrašnjoj sjednici će se dodatno zadužiti i dati nekretninu u založno pravo. Potrebno je konzultirati struku i donijeti odluku o potrebi dogradnje PŠ Ždralovi ili III. osnovne škole. Naš program predviđa dogradnju III. osnovne škole jer treba biti oprezan sa izradom nove mreže škola, a tu svakako smatramo potrebnim tražiti stručno mišljenje i razmišljati o brojnim aspektima, a ne samo o zgradarstvu i broju učionica – poručile su.