Piše: Vedran Cindrić, Igor Kokoruš

Serijom članaka o iznimno loše obnovljenim ulicama u Novoseljanima i Vidikovcu te katastrofalnim stanjem Ulice don Frane Bulića, a na što su nas sve sami stanovnici tih ulica upozorili razočarani na ignoriranje odgovornih, otvorila se prava mala Pandorina kutija po pitanju stanja mnogih bjelovarskih ulica. Tako smo sada dobili brojne pozive stanovnika Zagorske i dio Livadićeve ulice koji obnovu čekaju dugi niz godina.

-Ovako stanje ulice je katastrofalno. Pa na jednom dijelu imamo kamenje gotovo veličine nogometnih lopti. Rupe svakih par metara, mala kiša padne i odmah je poplava. Ovo me podsjeća na Beirut tamo iz kraja osamdesetih – rekao nam je sugovornik Matej.

Inače, tamošnjim stanovnicima, naime, obnovu je obećao još bivši gradonačelnik Antun Korušec, i to davne 2010. godine, nakon jedne u nizu poplava u kojima su im stradali dvorišta i podrumi. No, trebalo je proći čak sedam godina od njegova obećanja da radovi napokon i započnu. Da stvar bude još zanimljivija, riječ je o ulici duljine samo 350 metara, što doista ne bi trebalo predstavljati problem za iole sposobnu građevinsku tvrtku.

Građevinska dozvola je izdana prije gotovo dvije godine

No, stanari Livadićeve i Zagorske, koji su godinama čekali da im radovi započnu, sada moraju čekati još godinama da se radovi završe. Na početku ulice, na raskrižju s Bogovićevom i „ostatkom” Livadićeve, koja je također u katastrofalnom stanju, a čija obnova još uvijek nije u planu, već godinama se kočoperi tabla s natpisom izvođača radova, Poduzeća za ceste, te datumom ishođenja građevinske dozvole, 6. srpnja 2017. godine. Danas, dvije godine kasnije, stanovnici svakodnevno moraju prolaziti kroz blato ili prašinu, ovisno o vremenskim uvjetima, u ulici koja je od paviljona udaljena 770 metara zračne linije.

– Što da vam kažem, čista katastrofa – poručuje nam starija gospođa koja se ne želi predstaviti, jer, kaže, njih ionako nitko u gradskoj upravi ne čuje. Je li to normalno, retorički se pita, da prvo godinama čekamo da radovi započnu, a onda još godinama i da završe, a riječ je o tako malenom dijelu ceste.