Tehnički pregled istočne bjelovarske obilaznice, prema neslužbenim informacijama, bio je uspješan. Sljedeći korak je, dakle, izdavanje privremene uporabne dozvole što se očekuje ovih dana i ta će dionica biti puštena u promet u potpunosti – od kružnog toka na Slavonskoj cesti do raskrižja s Lugom, a potom i do Grginca preko nadvožnjaka iz željezničke pruge Bjelovar – Kloštar. Glasine o navodnom „tonjenju” nadvožnjaka, srećom, pokazale su se neistinitima, a zajednica izvođača radova predvođena tvrtkom Strabag Zagreb prema svemu sudeći napravila je dobar posao i ispoštivala rokove. Vrijedi spomenuti i da su Hrvatske ceste za izgradnju dionice dugačke 3,5 kilometara morale izdvojiti 56,9 milijuna kuna, zbog brojnih objekata koji su povisili cijenu izgradnje.

Istočna obilaznica završava u Trojstvenoj ulici, između Trojstvenog Markovca i Grginca, a nastavak do državne ceste prema Đurđevcu gradit će se u sljedećoj fazi. Tek tada Bjelovar će imati potpuno dovršen prometni prsten koji će teretni prijevoz maknuti iz središta grada. Do tada, istočna obilaznica poslužit će za tranzitni promet iz Đurđevca prema Čazmi i Velikim Zdencima i obratno. (ik)