BJELOVAR – Pitanje svih pitanja, još uvijek za mnoge je, bi li genijalni Johnny (Štulić) dosegao one glazbne vrhunce, još aktualno veličanstvene glazbene obzore, da se te 1978., na okretištu tramvaja na Črnomercu nije okupila „ekipa snova“ koja će obilježiti glazbenu scenu osamdesetih sa neponovljivom glazbom, koja traje i traje… U tom trojicu je bio i legendarni bubnjar Boris Leiner. Bez Azre se zato nije moglo ni na ovotjednom predstavljanju Leinerove knjige u bjelovarskom Boho parku, Sve bio je ritam, organizirane u okviru Bjelovarskog kulturnog ljeta.
Period svirke, snimanja i putovanja s Azrom tek je jedna, ali krucijalna, etapa u životu i stvaranju ovog svestranog umjetnika, akademskog kipara, a eto sada i književnika. Sve bio je ritam, ipak je više od „samo“ Azre, oko koje se puno toga vrti, počinje, zapleće, završava i ponovo kreće u novu rockersku avanturu. Knjiga kratkih priča i crtica, pedesetak njih, govore o umjetnicima, rockerima i životu u osmadesetima, kada se je živjelo punim plućima i može se reći daleko sretnije od nekih kasnijih vremena koja se mogu pohvaliti izobiljem i standardom, no nemaju ono nešto što pamte generacije koje su živjele i „preživjele“ to vrijeme bunta i koncerata, ushita… Sexa, droge i rock’n’rola.
O svemu tome priča, razgoličujući i sebe i svoje prijatelje glazbenike „do kosti“ Leiner u svojoj knjizi, koju je, osjeti se to već na prvo čitanje, pisao s puno strasti, ljubavi, ne štedeći ni sebe ni druge otkrivajući i onu drugu stranu protagonista Novog vala.
-Sve je istina, kaže Leiner iz kojeg još uvijek zrači velika energija i stvaralačka moć, britak i jasan jezik, kako u knjizi, tako i na promociji, koju je vodila Jasminka Mitrić, ispred izdavača knjige zagrebačkog Sandorfa.
Rođeni Čakovčanin umjetničku karijeru je počeo kao rock-bubnjar 1957. Obilježio ga je, sve do danas, period kada je bio bubnjar u Azri, pa su nezasluženo, malkice, u sjeni za krug fanova širom regije, ostali njegovi angažmani i uspjesi u projektima i bendovima Naturalna mistika, Vještice, Šo!Mazgoon, Aerodrom, Haustor i dr.
Ima i o tome u Sve bio je ritam, ispričano na pomalo neobičan, prijemčiv, lak i čitljiv način, od djetinjstva (kroz njegove „životinje“), preko Azre, života i rada u inozemstvu, u Vješticama, o putovanjima, ljubavima i modelima, a crtice? To tek treba pročitati. Ne smije se ne spomenuti i da je knjiga prepuna ilustracija Davora Schunka, koje prate tekst i pale maštu.
Siniša Slavinić