Zajednica ponuditelja koju čine tvrtke Kamgrad i Pedom asfalti na javnom natječaju dobila je posao izgradnje završnih deset kilometara brze ceste od Farkaševca do Bjelovara, pri čemu valja napomenuti da će u ovoj fazi izgradnje graditi samo lijevi trak. Hrvatske ceste, podsjetimo, javni natječaj raspisale su sredinom prosinca prošle godine, a rok za dostavu ponuda istekao je sredinom ožujka. Na natječaj su pristigle četiri ponude, pri čemu je jedna odbijena zbog ponuđene cijene koja je bila viša od planirane.
Prihvaćena cijena niža od procijenjene
Hrvatske ceste investiciju su procijenile na 290 milijuna kuna, a prihvaćena ponuda Kamgrada i Pedom asfalta bila je 15-ak posto niža te iznosi 264,5 milijuna kuna bez PDV-a. Vrijedi napomenuti i da je rok za završetak radova 30 mjeseci, pa ako sve prođe bez neočekivanih komplikacija, jednotračna brza cesta Zagreb – Bjelovar u prometu bi trebala biti početkom 2024. godine. Naravno, moguće je i da izvođači radova cestu izgrade i prije ugovorenog roka.
Inače, trenutno je u tijeku izgradnja prvih pet kilometara jednotračne brze ceste od Farkaševca do naselja Breza.

Vrijedi spomenuti i da je bjelovarsko-bilogorski župan Marko Marušić potkraj srpnja bio na radnom sastanku sa svojim virovitičko-podravskim kolegom Igorom Androvićem. Tom prilikom župan Marušić istaknuo je da se radovi na izgradnji brze ceste Farkaševac – Breza odvijaju bez poteškoća i unutar zadanih rokova.
– Radovi su u tijeku, nema poteškoća, nema zastoja i vjerujem da ćemo u to u što skorijem roku zajedničkim snagama realizirati. Taj će projekt uvelike unaprijediti jer imamo puno ljudi koji putuju na posao iz Virovitičke županije u Bjelovarsku i obrnuto. Da ne spominjem onaj segment u gospodarstvu gdje će procvjetati naše gospodarske zone, gdje ćemo biti sigurno i konkurentni i privlačniji investitorima kako u Bjelovarskoj tako i u Virovitičkoj županiji. Tako da je to jedan onaj bitni kapitalni projekt koji će sigurno unaprijediti razvoj ovih dviju županija – rekao je Marušić.