Kada čujete za Cardio Kick rekreaciju vjerojatno će većina vas preokrenuti s očima i pomisliti da nema šanse da ikada započnete s treniranjem tog “nasilnog” oblika rekreacije, ili pak s druge strane uopće nećete znati o čemu je riječ. Dugo se smatralo da je ovakav oblik rekreacije namijenjen samo muškoj populaciji, no Cardio Kick rekracija nije namijenjena samo muškarcima, već je namijenjena svima onima koji iz treninga žele izvući svoj maksimum. Naime, sve više i više u svijetu postaje trend treniranja Cardio kick-a, koji ima sve elemente pravog kickboxinga,taekwondo-a, boksa, ali bez borilačkog kontakta. Naime, kada se cardio kick uzme kao način vježbanja bez tog borilačkog kontakta on može biti savršena rekreacija s mnogim dobrim stranama. Redovito treniranje Cardio Kick-a  sigurno će vam se isplatiti kada ćete već nakon nekoliko mjeseci vidjeti razliku u svojem tijelu.
Ako želite oblikovati svoje ruke i noge, zategnuti trbuh i stražnjicu i sve one druge dijelove tijela koje trebate zategnuti to je definitivno trening za vas. Naravno, osim ljepšeg tijela Cardio Kick ima još mnoge druge dobre strane – pomoći će vam u gubitku kilograma, povećanju mišićne mase i smanjenju masnoća, ojačati strukturu kostiju i ono što je možda najvažnije od svega – povećati vaše samopouzdanje.
Vježbe visokog intenziteta
Da ne bi bilo zabune Cardio kick je za osobe koje vole vježbe vrlo visokog intenziteta, no to je ujedno i najbolji način za gubitak suvišnih kilograma. S druge strane, osim zdravog gubitka kilograma, s ovim vježbama će se automatski oblikovati tijelo te ćete izgledati mnogo bolje, što je na kraju krajeva i cilj vježbanja.
Žene u današnje vrijeme imaju vrlo intenzivan tjedni ritam, pa uz posao i obiteljske obaveze teško mogu ugurati česte i duge treninge kako bi ostale u formi ili ponovno došle u formu. Cardio kick zato je savršen, jer apsolutno obuhvaća vježbe za sve dijelove tijela.
Nespretni ste, teško se snalazite u prostoru, motorika vam je zakržljala, refleksi nepostojeći, a ravnoteža, bolje niti da ne pričamo o njoj?
Cardio Kick je definitivno odličan oblik rekreacije s kojim ćete poboljšati sve gore navedene stvari. Umjesto neprirodnih i ukočenih pokreta, vaše tijelo će se gibati glatko, izoštriti će vam se refleksi, motorika i ravnoteža će vam biti usklađena, što će vam definitivno pomoći u svim segmentima života. Nemojte zaboraviti da žensko tijelo nakon 35. godine, a posebno nakon 40. počinje ulaziti u određene fizičke promjene, koje se mogu uvelike usporiti s redovitim vježbanje
Jačanje i oblikovanje mišićne mase
Kako starimo postajemo sve više i više krhki, žene posebno zbog osteoporoze. Naime, kosti se i ne razlikuju mnogo od mišića, jer ako ih ne koristite one slabe, isto kao što je slučaj s mišićima. Jačanje i rast koštane mase povećava se kroz intenzivno vježbanje, pa je Cardio kick definitivno dobar izbor. Jače kosti, manje ozljeda.
Jačanje i oblikovanje mišićne mase je definitivno jedan od najvažnijih aspekata bilo koje vrste vježbanja pa tako i Cardio  kick-a. Naime, trening Cardio kick-a sastoji se  od udaranja u vreću koja pruža prilično veliki otpor, što pak stimulira vaše mišiće na dodatan rad i jačanje. Dok će vam primjerice zumba ili trčanje dati dobar kardio trening s kojim ćete potaknuti cirkulaciju i izmjenu tvari, neće vam puno pomoći oko stvaranje mišićne mase.
Cardio kick može definitivno promijeniti vaš život na bolje u svim pogledima.
Treninge Cardio Kick-a vodi trener s višegodišnjim iskustvom u području sportske rekreacije te licencirani trener taekwondo-a.
Cardio kick možete vježbati u rekreacijskom centru Fox, utorkom i četvrtkom od 19.00 do 20.00h i 21.00-22.00h. Sve informacije možete dobiti na broj mobitelja 098 170 18 11 ili doći osobno u dvoranu koja se nalazi na adresi Matice hrvatske 6.