Tijekom čitave prošle godine, u izgradnju dionice brze ceste od Vrbovca do Farkaševca uloženo je osam milijuna kuna. Službeni je to odgovor ministra prometa Siniše Hajdaša Dončića na pitanje saborskog zastupnika Laburista Zlatka Tušaka, na žalost jedinog saborskog zastupnika iz ovih krajeva koji se uopće usudio postaviti to “škakljivo” pitanje. Tušak je ministra podsjetio i na njegovo predizborno obećanje iz 2013. godine, da će dionica Vrbovec – Farkaševac biti dovršena do 2014. godine. Usto, naveo je da je lani planirano ulaganje u visini od čak 57 milijuna kuna.

Odgovor ministra prometa tek je službeno potvrdio ono o čemu je Bjelovarac pisao u više navrata – od izgradnje bilogorskog kraka Podravskog ipsilona potiho se odustalo, a osnovna svrha sitnih, sporadičnih ulaganja je da se u javnosti stvori iluzija da se i dalje nešto gradi.

Dovršetak ovisi o predstečaju izvođača

– Na predmetnoj dionici (Vrbovec – Farkaševac) izvedeno je 46,11 posto radova, a tijekom 2014. godine realizirano je oko osam milijuna kuna bez PDV-a. Radovi na svim objektima koji se nalaze na ovoj dionici u visokoj su fazi gotovosti i završetak svih radova planiran je do sredine 2015. godine. Završetak radova u zacrtanim rokovima isključivo ovisi o ishodu pokrenutih predstečajnih nagodbi izvođača radova koji izvode ključne radove na ovoj dionici (trasa i objekti u oba pravca) – odgovora ministar prometa.

U ovom je trenutku, dakle, izgrađena polovica manje trase buduće brze ceste koja bi trebala spojiti Bjelovar s Vrbovcem, odnosno manje od četvrtine ukupnih radova. Naime, na dionici Farkaševac – Bjelovar dugoj 16-ak kilometara za sada je tek izgrađen nadvožnjak iznad Bjelovacke u Velikom Korenovu, i to za vrijeme prethodnih, a ne ove vlade. Ova vlada sada poručuje kako u 2015. godini planira započeti s pripremnim aktivnostima koje obuhvaćaju projektiranje, otkup zemljišta i izmještanje instalacija za što je u 2015. godini predviđeno 5,7 milijuna kuna.