Trebao je biti jedan od bitnih dijelova zamršene slagalice Bilogorskog kraka Podravskog ipsilona, veza Zagreba s Panonskim bazenom u kojem već godinama ”plivaju” Bjelovar i dalje Virovitica koji su već desetljećima izuzetno loše povezani s metropolom. Trebao je biti alatka za rasterećenje dijela bjelovarskog prometa i jedan od glavnih preduvjeta za gospodarski i turistički razvoj ovog kraja. Ukratko, trebao je drastično promijeniti dosadašnju prometnu sliku središnje Hrvatske.

Rok na jesen

Umjesto toga, nadvožnjak u Velikom Korenovu vrijedan 13 milijuna kuna već nekoliko godina stoji potpuno neiskorišten, a ako je suditi prema dinamici izvođenja radova koji se odvijaju na izgradnji brze ceste od Zagreba do Bjelovara, tako će ostati sve do daljnjega. Naime, Hrvatske autoceste ovih su dana ponovno pomaknule rok za dovršetak radova na dionici Vrbovec–Farkaševac, dok Bjelovarčanima bitnija dionica od Farkaševca do Bjelovara još uvijek nema ni građevinsku dozvolu.

Na dionici Vrbovec 2–Farkaševac izvode se sve grupe radova, a ukupna izvedenost radova na trasi dionice je oko 60 posto, dok su radovi na svim objektima u fazi gotovosti, čak 98 posto. Za radove opremanja dionice u tijeku je postupak javne nabave. Planirani rok dovršetka svih radova je jesen 2016. godine, nakon čega slijedi tehnički pregled te ishođenje uporabne dozvole i primopredaja dionice Hrvatskim cestama–kaže Kata Kuprešak, koordinatorica za odnose s javnošću u Hrvatskim autocestama.

Bjelovarčani i dalje preko Vrbovca

Dionica od Farkaševca do Bjelovara mnogo je zanimljivija onim Bjelovarčanima koji svakodnevno putuju u Zagreba jer umjesto kroz Cugovac gdje se nalazi potpuno funkcionalan, ali zatvoren nadvožnjak, i dalje moraju prolaziti kroz prometno preopterećeni centar Vrbovca. Sve dok se se ta dionica ne završi, nadvožnjak u Velikom Korenovu preko potoka Bjelovacka i dalje neće služiti ničemu. Vjerovali ili ne, prema službenim podacima iz HAC–a izgradnja nadvožnjaka koštala je 13,1 milijuna kuna, a radovi prijelaza i dijela trase ispod mosta iznosili su dva milijuna kuna.

-Već godinama čekamo, čekam i samo čekamo na brzu cestu, a ništa se ne događa. Vjerujem kako bi brza cesta malo probudila ovaj uspavani dio grada. Stizali bi brojni vozači iz Virovitice i cijele Slavonije pa bi možda netko pristao u Velikom Korenovu na kavu, sok ili bi nešto pojeo. Tu bi se možda dalo nešto uprihoditi–kaže Milan Štokić, predsjednik Mjesnog odbora Veliko Korenovo.