Bjelovarski gradonačelnik Antun Korušec i saborski zastupnik Dario Hrebak nadišli su osobne sujete i partikularne političke interese kako bi u Zagrebu, gdje se donose ključne odluke, imali jedinstven pristup na dobrobit Bjelovarčana. Iako je njihova suradnja još uvijek svježa poput jutarnje rose, prvi uspjeh, iako vrlo skroman, već si s punim pravom mogu pripisati. Naime, ovog utorka oni su se u Ministarstvu prometa sastali s pomoćnikom za željeznički i cestovni promet Alenom Gospočićem, ali i predstavnicima HŽ PP-a te već u startu ishodili da se polazak jutarnjeg vlaka iz Bjelovara prema Zagrebu pomakne s 4.15 na 4 sata. Navedena izmjena voznog reda koja bi na snagu trebala stupiti već ovih dana omogućit će putnicima da u metropolu stignu oko pola šest ujutro, za razliku od sadašnje prakse kada su stizali nakon šest sati ujutrov i tako svakodnevno kasnili na posao. Ili do metropole počeli putovati autobusom.
Sindikati alarmirali javnost
Podsjetimo, prema novom voznom redu HŽ PP-a ukinuto je 75 posto izravnih vlakova na relaciji Bjelovar – Zagreb, što je izazvalo buru nezadovoljstva ne samo među Bjelovarčanima, nego i u ostalim gradovima poput Virovitice i Križevaca. Sindikat strojovođa Hrvatske reagirao je pokretanjem peticije koju je samo u Bjelovaru potpisalo 4.200 građana.
– Nema razloga da Bjelovar sa svojih 40 tisuća stanovnika ima slabiji status od Koprivnice ili Varaždina – istaknuo je Hrebak. Susret je održan na inicijativu Grada Bjelovara, i to nakon Korušecovog dopisa ministru prometa Olegu Butkoviću. Sljedeći potez je dolazak Uprave HŽ PP-a u Bjelovar, gdje će predložiti novi vozni red koji bi trebalo uključivati veći broj linija prema Zagrebu i nazad. Prioritet je, složni su gradonačelnik i saborski zastupnik, povratak onih linija kojima su Bjelovarčani putovali na posao i s posla, da vlakovi budu komforniji i klimatizirani, da se u Križevcima čeka na vezu maksimalno deset minuta, ali i da cijena prijevoza vlakom bude konkurentna autobusnoj. Uzvratni posjet očekuje se vrlo brzo, već tijekom idućeg tjedna.
S cestom nema sreće

Gradonačelnik i saborski zastupnik na prvom sastanku s pomoćnikom ministra prometa raspravljali su isključivo o voznom redu HŽ-a, no novinare je zanimalo i kakvo je stanje s brzom cestom. Zastupnik Dario Hrebak ogradio se kazavši kako je to tema o kojoj će se vrlo brzo izjasniti više saborskih zastupnika, jer se njeguje zajednički pristup. Dodao je kako je ove godine za dionicu do Farkaševca planiran vrlo izdašan iznos, ali da je na terenu najveći problem stanje izvođača radova koji su mahom u predstečajnoj nagodbi. Što se tiče dionice od Farkaševca do Bjelovara, plan je da se iz nadležnosti Hrvatskih autocesta prebace na Hrvatske ceste, no to je pravni postupak koji će potrajati, pojasnio je dodavši kako bi bio sretan da se to uspije napraviti do kraja ove godine.
– Na žalost, sumnjam da će se dio brze ceste od Cugovca do Vrbovca otvoriti do sredine lipnja, kako su najavili iz Hrvatskih autocesta. Mislim da je realnije očekivati jesen ove godine – kazao je Hrebak.