Uspješnu bjelovarsku tvrtku Metalind danas je obišla je hrvatska poslovna elita. Predstavnici Plive, Podravke, Dalekovoda, Francka, HEP-a, Končara i ostalih velikih hrvatskih poduzeća kroz pogone Metalinda proveo je direktor Davor Njegovac u društvu suradnika, a osnovni cilj susreta bila je prezentacija LEAN standarda koji je u poslovnom svijetu poznat po tomu što ga je prva uvela japanska Toyota, i to nakon Drugog svjetskog rata, kada su tražili način da postanu globalno konkurentni. Riječ je o nizu mjera čiji je cilj optimizirati poslovne procese, a područje primjene gotovo da je univerzalno. Banalno rečeno, cilj je ukloniti sve ono što ometa rad, od izbora alata koje radnik drži na stolu, sve do brige o tomu da nikad ne nedostaje potrošnog materijala. LEAN mjere Metalind je isprva uveo u proizvodnji, nakon toga u uredskom poslovanju, a sada i u prodaji.

– Naši vlasnici prije otprilike tri godine jednostavno su nam rekli uvedite LEAN. Neće biti lako, ali svidjet će vam se i to je doista bilo tako. Nije bilo jednostavno, jer smo uz sve tekuće poslove morali raditi i na novima, ali rezultati su doista vidljivi – govori Njegovac i dodaje kako su trenutno jedina tvrtka u regiji koja LEAN primjenjuje u prodaji. U proizvodnji ga, naime, koriste i ostale uspješne hrvatske tvrtke.