Hrvatska Vlada RH na jednoj od svojih posljednjih sjednica “provela je kroz papire” ono što se u političkim i gospodarskim krugovima priča već mjesecima, a riječ je o ulaganjima u izgradnju Bilogorskog kraka Podravskog ipsilona, onome koje bi cestovno putovanje prema Zagrebu skratilo na oko 45 minuta, uz mnogo veći komfor i zadovoljstvo putovanja. Riječ je, naime, o Izmjenama i dopunama građenja i održavanja autocesta za 2015. godinu, gdje se u dijelu koji se odnosi na Bilogorski krak (Vrbovec2 – Bjelovar – Virovitica) drastično kreše ovogodišnji budžet, s ionako skromno planiranih 66 na 25 milijuna kuna, gotovo za dvije trećine. Usporedbe radi, smanjen je i iznos namijenjen Podravskom kraku, dionici Vrbovec2 – Koprivnica, no to je smanjenje upečatljivo manje. Hrvatske autoceste, naime, u taj su pravac ove godine planirale “utući” čak 143 milijuna kuna, a taj je iznos sada smanjen na 111 milijuna, dakle za 20-ak posto.
Podravci prošli bolje
I u ukupnom i u relativnom iznosu, dakle, Podravci su prošli mnogo bolje od Bilogoraca. Unatoč tomu, Branko Hrg, jedan od saborskih kandidata na listi Domoljubne koalicije u 2. Izbornoj jedinici, ovih dana preko društvenih mreža u plaćenom oglasu objavio je status u kojemu objašnjava kako se nadao da će, sukladno najavama ministra prometa Siniše Hajdaša – Dončića, dionica nekada auto-ceste, a sada brze ceste do Križevaca biti dovršena do kraja ove godine. Takav je, naime, odgovor od resornog ministra dobio prije nekoliko mjeseci na svoj saborski upit, a sada doznaje kako će se dionica najranije dovršiti u proljeće iduće godine. Po pitanju brze ceste prema Zagrebu Bjelovarčani su prošli još gore – dionica od Vrbovca do Farkaševca neće biti dovršena do idućeg proljeća, a čak i kada bi bila, niti bi skratila putovanje automobilom do Zagreba, niti bi ga učinila udobnijim zbog toga što je previše udaljena od postojeće trase. Hoće li i na koji način brza cesta postati predizborna tema i u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, vidjet ćemo vrlo brzo.