Nizu najavljenih kružnih tokova koji bi se ubrzo trebali početi graditi u Bjelovaru pridružio se još jedan, treći u nizu. Izgradnja je planirana na sjevernoj obilaznici, na raskrižju Ulice Petra Biškupa Vene i Gornjih Plavnica. Trenutno je riječ o semaforiziranom raskrižju na kojemu prometne nesreće nisu česte, ali su teške, baš kao što se nekada događalo par kilometara zapadnije, na spoju obilaznice s Predavcem. Otkako su tamo Hrvatske ceste projektirale, a Ceste d.d. Bjelovar izgradile kružni tok, prometnih nesreća nije bilo.

Novi rotor na sjevernoj obilaznici definitivno je u planu Hrvatskih cesta, no kada će točno započeti njegova izgradnja još uvijek se ne zna. Kako je pojasnio Ivica Markovinović na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća, odgovarajući na pitanje Nenada Martinovskog (HDZ), riječ je o državnoj cesti koja je u nadležnosti Hrvatskih cesta. No, obećao je da će se na toj adresi raspisati o konkretnijim informacijama.

Mirekov rotor

Kružni tokovi tako su, iako s poprilično velikim zakašnjenjem u odnosu na susjednu Koprivnicu, postali glavno prometno rješenje za poboljšanje prometne protočnosti, ali i sigurnosti u bjelovarskom prometu, a intenzivnije su se počeli graditi prije otprilike dvije godine. Kao začetak svojevrsne mini-revolucije mnogi su prepoznali takozvani “Mirekov rotor” koji od 2015. godine povezuje prigradska naselja Male Sredice i Brezovac. Miroslav Kovač se, naime, čak godinu i pol dana oporavljao od prometne nesreće nakon što ga je udario vozač, a prije nekoliko godina bio je inicijator izgradnje rotora, prvenstveno putem društvenih mreža.

Kružni tokovi u međuvremenu su “niknuli” i u sjevernom dijelu grada, na raskrižju Ivanovčanske i Prilaza dr. Andrije Hebranga te na raskrižju Kumičićeve i Zvijeraca, a u planu su i dva nova na Južnoj obilaznici. Jedan bi se ubrzo trebao početi graditi u aranžmanu Grada Bjelovara na izlasku iz novog shopping centra, a upravo ovih dana trebao bi završiti javni natječaj te biti poznato ime izvođača radova. Investicija je “teška” više od milijun kuna, ne računajući PDV, a u financiranju će sudjelovati Ministarstvo unutarnjih poslova, baš kao što je bio slučaj i s “Mirekovim rotorom”.

Posljednji u nizu, ali svakako ne i najmanje bitan, rotor je kojega Hrvatske ceste planiraju izgraditi u sklopu izgradnje bjelovarske istočne obilaznice. Realizacija toga, nakon izgradnje brze ceste do Zagreba, najvažnijeg projekta u bjelovarskoj cestovnoj infrastrukturi, čeka se već godinama, a prema posljednjim najavama iz Hrvatskih cesta, pitanje je dana kada će se raspisati natječaj za najpovoljnijeg izvođača radova. Sâmi radovi tako bi mogli započeti već godine, no s obzirom da je riječ o vrlo zahtjevnoj dionici čiji je trošak procijenjen na 54 milijuna kuna, za očekivati je da neće biti dovršena sve do 2019. godine.