Naš čitatelj Ivan A. Konir iz Markovićeve ulice upozorio nas je na njemu neobičan režim rada semafora na raskrižju Gubčeve i Ulice Vladimira Nazora. Podsjetimo, riječ o semaforu na kojemu se crveno svjetlo “pali” u dvije situacije – jedna je kada vozači voze prebrzo, iznad 60 kilometara na sat (ograničenje je 50 km/h), a druga je pritiskom na prekidač na stupu semaforu. U prvom slučaju crveno svjetlo vrijedi za vozače, a u drugom za pješake.
– Jednom kada sam kao pješak čekao na zeleno svjetlo, projurio je automobil i upalilo se crveno svjetlo za vozače. Ali, bez obzira što je tada bilo upaljeno crveno svjetlo za vozače, zeleno svjetlo za pješake nije se upalilo. Dakle, ja sam morao čekati da prođe crveno svjetlo za vozače kako bih preko prekidača uspio upaliti zeleno svjetlo za pješake – upozorava A. Konir.
Nedostatan pješački promet
Dodaje kako mu je spomenuti semafor od velikog značaja za svakodnevnicu, s obzirom da mu je to prvo mjesto od raskrižja Markovićeve sa Zagrebačkom na kojemu cestu može prijeći po propisima.
Ivica Markovinović, pročelnik Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i uređenje prostora, ističe kako upravo usporavanje prebrzih vozača predstavlja osnovnu funkciju navedenog semafora.
– Taj semafor služi baš kao i ležeći policajci ili kružni tokovi, za usporavanje prebrzih vozača. Iz tog razlog kada je crveno za vozače, ne uključuje se zeleno za pješake. Moguće je složiti i drukčiji način rada, ali tamo nemamo veliki pješački promet. Dakle, zeleno svjetlo za pješake moguće je upaliti samo na prekidač – zaključuje Markovinović.

Učestalo kršenje prometnih propisa
Bjelovarski vozači kao da su prespavali lekciju iz auto-škola koja govori o pravu prvenstva i razlikama između glavnih i sporednih ulica. Naime, kada je na spomenutom semaforu upaljeno crveno za vozače, vozači iz sporednih ulica (Gubčeve i Bulićeve) smiju se kretati samo sporednim ulicama, dakle iz Gubčeve otići u Bulićevu i obratno, a nikako skrenuti u jednu od glavnih ulica, Nazorovu ili Zagrebačku.