Autocesta prema Zagrebu i dalje se svodi na most preko Plavničke

– Početkom travnja 2009. godine stigao mi je dopis od Hrvatskih autocesta u kojem su me tražili da im ustupim komad zemlje kako bi što prije mogla početi izgradnja autoceste. Tada su mi ujedno i nudili 12 kuna po četvornom metru za 200-tinjak kvadrata poljoprivrednog zemljišta. Nudili su da otkupe samo onaj dio zemljišta nužan za trasu, a ne cijelu parcelu, iako ta parcela nije prevelika. Pomislio sam  tada, ako već ozbiljno misle kupiti taj moj komad zemlje, doći će valjda do mene pa ćemo popričati u četiri oka. Ali nisu došli. Taj dopis je prvi i zadnji put što su me kontaktirali. Od tada nadalje, sve informacije o autocesti koje sam dobivao, dobivao sam čitajući Bjelovarac jer mi se nitko od njih nije ni javio – govori Željko Mudri, poduzetnik iz Velikog Korenova, jedan od onih čije se zemljište nalazi na trasi nedosanjane autoceste A13, bilogorskog kraka Podravskog ipsilona koji je u međuvremenu degradiran u “običnu” brzu cestu, iako ni to nije pomoglo da se izgradi.

...

Želite članak pročitati do kraja?
Cijeli članak možete pronaći u tiskanom izdanju broj 22 ili pretplatom na naše online izdanje.