U redakciju Bjelovarskog lista proteklog tjedna se javio 80-godišnji Marijan Markaj iz Bulinca zbog, kako kaže, problema s pretplatom za mobilne usluge. Naime, kako kaže, nedavno je primio poziv teleoperatera koji mu je ponudio pretplatu i novi mobitel uz doplatu od 28 kuna.
-Pristao sam na to jer mi je čovjek pojasnio da će mi to biti duplo jeftinije, a još sam dobio i mobitel na poklon. Za koji dan su mi stigli papiri i novi mobitel, no tada sam shvatio da mi to neće biti tako isplativo budući da mi je mjesečna pretplata trebala iznositi 54 kune, a ja sam do sada kupovao bon od 50 kuna svaka dva mjeseca. Tada sam odlučio otići u bjelovarsku poslovnicu HT-a gdje sam prekinuo ugovor i vratio mobitel – kaže Markaj i pojašnjava kako je što se toga tiče sve prošlo u redu, no ono što ga brine je činjenica da ga se odjednom više nije moglo dobiti na stari broj koji je imao kada je bio korisnik bonova.
-Zaista mi je važno imati taj broj jer su me svi na njega mogli dobiti, a odjednom to više nije bilo moguće jer broj ne radi. U poslovnici su mi rekli da sada moram biti na pretplatu, a ja to ne želim jer od 650 kuna mirovine ne mogu plaćati toliko za mobitel. Sada samo želim svoj broj nazad – nezadovoljan je Markaj. No izgleda da problema ipak nema. Naime, o ovoj situaciji smo upit poslali u Hrvatski telekom iz kojeg smo u najkraćem roku dobili odgovor.
-Korisnik je 16. siječnja, u zakonskom roku, odlučio odustati od usluge te je napravljen zahtjev za raskid ugovorne obveze. Tom prilikom, korisnik je vratio mobilni uređaj koji je dobio te je pokrenuta procedura za vraćanje broja na bonove. Korisnik će i nadalje imati i moći koristiti svoj stari broj te, nažalost, ne raspolažemo informacijom zbog čega je korisnik stekao dojam da neće više imati svoj broj – istaknuli su iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog telekoma te naglasili kako korisnik neće snositi nikakve troškove budući da nije zabilježena potrošnja te kako su o svemu navedenom korisnika informirali i njihovi djelatnici.