Most preko rijeke Drave na dionici autoceste Osijek – Beli Manastir vrijedan gotovo milijardu kuna, iako je dovršen, već dvije godine nije u funkciji zbog spora izvođača radova i investitora, Hrvatskih cesta. Spomenuti apsurd u fokus javnosti vratio je i druge mostove Hrvatskih cesta koje niotkuda ne vode nikamo, a jedan takav ponosno premošćuje potok Bjelovacka već osam godina. Podsjetimo, riječ je o mostu o Velikom Korenovu, ujedno i prvom objektu izgrađenom na još uvijek nedosanjanoj autocesti Vrbovec – Bjelovar, koja je u međuvremenu “degradirana” u brzu cestu. Most je gradila tvrtka Zagorje Tehnobeton, a koštao je, prema neslužbenim procjenama, 14 milijuna kuna. Tvrtka je danas u stečaju, a most nije u funkciji iz jednostavnog razloga što se asfaltirana ceste nalazi samo na njemu, a ne i oko njega.

U vrijeme kada je građen, od 2009. do 2010. godine, most preko Bjelovacke trebao je služiti kao dokaz da će autocesta Vrbovec 2 – Bjelovar biti izgrađena u planiranom roku od 22 mjeseca, odnosno do veljače 2011. godine. Dakako, to obećanje i danas je godinama daleko, a u međuvremenu se izgradila samo dionica brze ceste Vrbovec 2 – Farkaševac, no ni ona još uvijek nije u funkciji jer se nije razmišljalo o stanju pristupnih cesta. Prema posljednjim informacijama, ta bi dionica brze ceste u promet mogla biti puštena u proljeće 2019. godine.