Prema nepravomoćnoj presudi Trgovačkog suda u Bjelovaru, Hrvatske ceste dužne su Elektrometalu isplatiti 80 tisuća kuna, ne računajući sudske troškove zbog nezakonitog izmještanja dijela plinovoda na relaciji Bjelovar – Patkovac tijekom radova na pojačanom održavanju ceste, tzv. betterment programu koji se provodio još u vrijeme Vlade Ive Sanadera, davne 2008. godine. Podsjetimo, potkraj 2008. godine Elektrometal bio je prisiljen isključiti plin mještanima Prespe, Tomaša, Kokinca i dijela Patkovca od Prespe do križanja za Ciglenu zbog tehničke neispravnosti plinovoda. Podsjetimo, tada se pod ingerencijom Hrvatskih cesta proširivala trasa od Bjelovara do Patkovca, a uslijed iskopavanja putnih jaraka otkopan je dio plinovoda. Tako otkopan, plinovod je postao prijetnja ljudima, imovini i okolini, a djelatnicima Elektrometala nije preostao ništa drugo nego isključiti dovod, sanirati nastalu štetu, a obeštećenje potražiti sudskim putem od Hrvatskih cesta.
Bez plina usred sezone grijanja
Srećko Ezgeta, direktor Elektrometala – distribucije plina, bjelovarsku javnost tada je izvijestio kako je upozoravao Igora Sabolovića iz bjelovarske ispostave Hrvatskih cesta, investitora radova, na opasnosti koje su uslijedile nakon otkopavanja čitavih dionica plinovoda u dužini između dva i tri kilometra te izgradnje betonskih kolnih ulaza u koje je plinovod zabetoniran. Sabolović se na ta upozorenja oglušio pa Ezgeti nije preostalo ništa drugo osim da isključi plin na tom dijelu plinovoda. Najveći ceh platili su tada građani bjelovarskih prigradskih naselja koji su ni krivi ni dužni usred sezone grijanja ostali bez plina, a u Gradskoj upravi održan je dramatičan sastanak kako bi se plin to prije ponovno pustio u cijevi.
S obzirom da je Elektrometal štetu sanirao u vlastitom aranžmanu, kako bi povratio novac početkom 2009. godine tužio je Hrvatske ceste, a za presudu je trebalo nešto više od sedam godina, 11 sudskih ročišta, kao i građevinsko i strojarsko vještačenje. No, čak i nakon pravorijeka Trgovačkog suda u Bjelovaru, može se reći da je Elektrometal tek jedan mali korak bliže pobjedi, jer Hrvatske ceste imaju pravo žalbe na Visokom trgovačkom sudu u Zagrebu. A prema dosadašnjem iskustvu s predstečajem Elektrometala, VTS bez ikakve zadrške suđenje može vratiti nazad u Bjelovar, i tako unedogled.