Izgradnja bjelovarske komunalne infrastrukture sljedeće godine uglavnom će se svoditi na dovršetak radova započetih prethodnih godina od kojih su poneki već trebali biti dovršeni, odnosno početak radova koji su već trebali započeti. Vidljivo je to iz programa građenja komunalne infrastrukture koji je upravo pušten u javnu raspravu, pa je moguće da u tom periodu doživi određene izmjene. Valja napomenuti i kako će konačnu potvrdu dati gradski vijećnici kada će se usvajati proračun za iduću godinu, ali i da, s obzirom na ustaljenu političku praksu, izmjene možemo očekivati i tijekom iduće godine.
Dovršetak radova u Radničkom naselju
Radovi na uvođenju fekalne kanalizacije i rekonstrukcije prometnica u Radničkom naselju započeli su sada već davne 2015. godine, a podijeljeni su u šest faza od kojih je njih pet završeno. Iduće godine planirano je ulaganje od 300 tisuća kuna za dovršetak izgradnje posljednje preostale faze koju Grad Bjelovar evidentira kao Faza V, a koja je trebala završiti ove godine. Na vidiku je i dovršetak rekonstrukcije ceste na obližnjem Vidikovcu, za što je planirano 300 tisuća kuna.
Rekonstrukcija Bulićeve – povratak
Rekonstrukcija Ulice don Frane Bulića također je jedna od onih rekonstrukcija koja traje i traje, pa će potrajati i sljedeće godine. Lani je planirano ulaganje od 1,2 milijuna kuna, no u međuvremenu je „izbačena” iz plana, pa se sada vraća, ali s cifrom od 1,5 milijuna kuna.
Obnova ceste u Starim Plavnicama
Iako je bjelovarski PZC još u lipnju na javnom natječaju pobijedio moćni austrijski Strabag na javnoj nabavi za rekonstrukciju Staroplavničke, rekonstrukcija te derutne ulice još uvijek nije započela. U proračunu je planirano 5,5 milijuna kuna, što je ujedno i pojedinačno najveći iznos u tom segmentu. Valja napomenuti i kako je novac za rekonstrukciju 2,5 kilometara dugačke dionice osiguran putem EU fondova. Radovi bi, prema najavama iz gradske uprave, trebali započeti u proljeće iduće godine.
Rekonstrukcija Zagorske ulice
Raskopana Zagorska ulica konačno bi se trebala „zakopati” iduće godine, a dobra je vijest ta što je u njoj izmijenjena sva podzemna infrastruktura. Predmetna ulica, dužine 350 metara jedna je od bitnijih ulica za prometovanje koja spaja centar Bjelovara s Gubčevom, parkom Borik te grobljem, a u vrlo je lošem stanju.
Opasno raskrižje Biškupove i Šufflayeve
Raskrižje Biškupove i Šufflayeve jedno je od opasnijih raskrižja u Bjelovaru, a najveći broj nesreća događa se zbog oduzimanja prednosti. Raskrižje je potrebno što prije rekonstruirati i postaviti semafore, pisalo je u Programu građenja komunalne infrastrukture prošle godine, a piše i ove. Ponovljena je i rečenica da je „Predmetni projekt apliciran prema MUP-u RH kao opasno mjestou sklopu Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa za 2019. godinu.” Na isti program prijavljena je i obnova mosta u Brezovcu. Asfaltni sloj trebala bi tijekom iduće godine dobiti Livadska ulica, jedna od rijetkih „ćelavih” gradskih ulica, a vrijedi spomenuti i kako se nastavljaju pripremne radnje za spoj Ulice V.
Žganeca sa Đurđevačkom, ali i za rekonstrukciju korza koja bi trebala započeti tek 2020. godine. Planiran je i dovršetak pješačkih staza u Gudovcu, Prgomelju i Rajićima te uređenje dječjih igrališta na Boriku i ispred jaslica u Mihanovićevoj ulici.