Čak četiri nove linije vlaka na relaciji Bjelovar – Zagreb trebale bi početi prometovati od lipnja, kada na snagu stupe treće izmjene voznog reda Hrvatskih željeznica Putničkog prijevoza (HŽ PP). Dvije će biti prije sedam sati ujutro, a dvije nakon 15 sati. Time će se, ako je vjerovati informacijama župana Damira Bajsa, Bjelovarčanima vratiti ono što im je bez pitanja, a i bez neke svrhe, oduzeto potkraj 2015. godine. Sredinom prosinca spomenute godine, podsjetimo, broj izravnih linija prema Zagrebu smanjen je s njih 16 na tek četiri, a preostalo je još šest linija s presjedanjem u Križevcima. Čim su linije ukinute, Sindikat strojovođa Hrvatske pokrenuo je žestoku prosvjednu akciju – potpisivale su se peticije, redoviti putnici vlakom govorili su o besmislenom voznom redu, a u akciju su se uključili i političari, od bjelovarskog gradonačelnika Antuna Korušeca, preko župana Damira Bajsa sve do saborskih zastupnika Vedrana Babića i Darija Hrebaka.
Sastanci urodili plodom
No, stvari su se pomaknule s mrtve točke tek nedavno, nakon osnivanja zajedničke komisije u kojoj su predstavnici HŽ PP-a i Bjelovarsko-bilogorske županije. Njihova česta sastančenja, prema svemu sudeći, urodila su plodom, i to gotovo u posljednji čas. Naime, pruga od Svetog Ivana Žabna do Gradeca bit će dovršena po planu, u rujnu ove godine, a u prosincu bi njome trebali početi prometovati prvi vlakovi. A u tim vlakovima trebali bi biti putnici.
– Od HŽ PP-a tražimo deset izravnih linija prema Zagrebu, a tražimo i jednu novu kompoziciju vlaka kako bi putnici uživali u boljem standardu – pojasnio je Bajs na posljednjoj skupštini Bjelovarsko-bilogorske županije dodavši kako je Bjelovarsko-bilogorska županija financirala izgradnju projektne dokumentacije i otkup zemljišta na trasi Sv. Ivan Žabno – Gradec s više od dva milijuna kuna te da je to prva nova dionica pruge u Hrvatskoj koja se gradi nakon 50-ogodišnje stanke. Jednom kada bude puštena u promet, putovanje vlakom od centra Bjelovara do centra Zagreba trebalo bi se skratiti na manje od sat vremena.
I. Kokoruš
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.