Kada smo prije koji dan doznali da su na bjelovarski želježnički kolodvor stigle nove radne snage, ponadali smo se kako je uzrok tomu konačno novi vozni red koji nas zbližuje sa Zagrebom i Osijekom. Čak petero strojovođa nikako nije mala brojka pa je i nas ponijela vijest o njihovom zapošljavanju. Tim više što se radi o ljudima koji su iz prilično udaljenijih hrvatskih krajeva. No, nažalost, nismo dobili priliku niti pitati ih kako im je kod nas, gdje se i kako školuju za zanimanje strojovođe, a kamoli što očekuju od zaposlenja i namjeravaju li eventualno i oni postati “odjednom Bjelovarčani”. Naime, iz Uprave HŽ Putničkog prijevoza, dakle državne odnosno javne tvrtke, nisu nam dali odobrenje za razgovor, a razlog ne navode. Tek stižu šturi odgovori na neka naša pitanja. Iz njih doznajemo da su novi ljudi u upravljačkim kabinama vlakova, kojima je prva i posljednja stanica u radnom danu Bjelovar, stigli kao zamjena, nipošto kao pojačanje.
– U kolodvoru Bjelovar na određeno vrijeme, na šest mjeseci, zaposleno je pet strojovođa. Do zapošljavanja strojovođa na određeno vrijeme došlo je zbog potrebe tehničko-tehnoloških procesa rada, odnosno odlaska petorice strojovođa iz HŽ Putničkog prijevoza. Trojica strojovođa potpisala su sporazumni prekid radnog odnosa, jedan je sustav napustio zbog trajnog gubitka zdravstvene sposobnosti, a jednome je otkazan ugovor o radu zbog skrivljenog ponašanja – odgovorili su iz HŽ Putničkog prijevoza, dodajući kako je u Područnom centru Bjelovar zaposleno 22 strojovođa, 16 na neodređeno i šest na određeno vrijeme. U cijeloj Hrvatskoj ih je 602, od toga 36 na određeno vrijeme.