Iako je stara zgrada željezničkog kolodvora u novom ruhu trebala osvanuti krajem listopada prošle godine, skele su još uvijek tamo, a tamošnji stanari, iako potpuni laici, govore nam da će ovim tempom majstorima trebati još dvije godine da se sve dovrši. Problem je, naime, u tomu što je tvrtka Zagorje-tehnobeton, koja je pobijedila na javnom natječaju potkraj ljeta prošle godine, završila u predstečajnoj nagodbi iz koje nikako da se izvuče. Uobičajeni predstečajni problemi reflektirali su se na sva, pa tako i na bjelovarsko gradilište – nedostaje novca za nabavku materijala, nedostaje ljudstva jer kasne plaće, a najbolji odlaze u druge tvrtke…

          Tehnologija iz 19. stoljeća

– Kljucaju svaki dan, valjda će nešto i iskljucati. Pomalo je smiješno da na ovako velikom poslu rade samo tri radnika, i još im je tehnologija iz 19. stoljeća, oni mort stave u kantu pa ga gore vuku špagom preko koloture. Baš sam ih nedavno uslikala mobitelom i pitala dečki, koliko ćete danas kvadratnih centimetara srediti, a oni mi vele čujte gospođo, radimo onoliko koliko nas plaćaju. Ne mislim ja pritom ništa loše, želim optimistično gledati na sve to jer se ipak radi, što cijenim i zahvalna sam na tomu – govori Ljubica Najdert, jedna od stanara željezničke zgrade. Dodaje kako je rekonstrukcija započela još prije deset godina izmjenom krovišta, a u međuvremenu je odrađen i onaj najzahtjevniji dio posla – ispumpavanje vode iz podruma, a potom i sanacija tih prostorija. Nekadašnji “olimpijski bazen pun komaraca, štakora i zmija” danas je suh, iako su zidovi i dalje vlažni – posljedice višegodišnjeg “potopa” jednostavno je nemoguće sanirati.