Čazmatrans Nova početkom veljače uveo je novu autobusnu liniju iz Bjelovara prema Zagrebu koja kreće u 4.15 ujutro, a u Zagreb stiže u 5.40. Nova linija namijenjena je mnogobrojnim Bjelovarčanima koji svakog radnog dana odlaze na posao u metropolu, a radno vrijeme počinje im u šest ujutro. Prva je to konkretna reakcija na ukidanje, odnosno uvođenje presjedanja u Križevcima prilikom putovanja vlakom iz sjedišta Bjelovarsko-bilogorske županije do glavnog grada Hrvatske. Podsjetimo, potkraj prošle godine čak četiri tisuće Bjelovarčana potpisalo je peticiju protiv radikalne izmjene voznog reda HŽ PP-a kojom je ukinuto čak 75 posto direktnih linija prema Zagrebu.
Peticiju su podržali saborski zastupnik Vedran Babić, župan Damir Bajs i bjelovarski gradonačelnik Antun Korušec, no u državnoj firmi glas javnosti i političara očito ne znači ništa. No, dok jednom osmrkne, drugom očito osvane, shvatili su čazmanskom autoprijevozniku i iskoristili novonastali interes za ranojutarnjom linijom. Valja napomenuti i kako je Dalibor Petrović, zamjenik predsjednika Sindikata strojovođa Hrvatske koji je organizirao peticiju, istaknuo i kako je jedna od strateških greški HŽ PP-a to što je karta za vlak 15 kuna skuplja od one za autobus.
– Brzi vlak je nekada putovao do Zagreba za 80 minuta, sada putuje 90 minuta, a uvođenjem novog voznog reda putuje sto minuta, dakle gotovo dva sata. Na svim područjima gubimo konkurentnost. Kada tomu pridodamo ukidanje linija i pomicanje vremena kretanja, do kraja godine više nitko se neće voziti vlakom, pa će se i linija ukinuti – upozorio je tada Petrović, a njegove crne prognoze čini se da će se i ostvariti.