Kad već brza cesta neće tako brzo stići od Vrbovca do Bjelovara, onda će barem Hrvatske ceste, kao da se i sâme ispričavaju, obnoviti državnu cestu DC28 od Predavca do Markovca Križevačkog, ukupne duljine od 7,1 kilometar. Spomenuta dionica, znaju to dobro vozači koji svakodnevno putuju na relaciji Bjelovar – Zagreb i nazad, prometno je najopterećenija, a u cijeloj svojoj duljini prolazi kroz općinu Rovišće, koja pak čini 80 posto čitave dionice.

Velika je to vijest i za Rovišćance, kao i za tamošnjeg „vječnog“ načelnika, HDZ-ova Slavka Prišćana koji godinama ukazuje na prometne probleme, ali očito i dobro i kvalitetno surađuje s Hrvatskim cestama jer su na tom pravcu relativno česti zahvati u prometnoj infrastrukturi.

Prvo projektna dokumentacija, onda radovi

Hrvatske ceste početkom srpnja raspisale su natječaj za izradu projektne dokumentacije koji bi, ne računajući vrijeme potrebno za pravne postupke, trebao biti dovršen u roku od 20 mjeseci. Vrijednost projektiranja je 700 tisuća kuna, no jednom kada radovi započnu, a to po svojoj prilici neće biti prije 2019. godine, govorit će se o desecima milijuna kuna.
Naime, od Predavca do Markovca Križevačkog trebala bi se proširiti cesta, ali i izgraditi nogostupi, upravo s obzirom da prometnica prolazi kroz naseljena mjesta. I ne samo to, nego bi projektant u priču trebao uvesti i nova prometna rješenja koja bi dovela do sigurnijeg i protočnijeg prometa.
– Osnovna zadaća Projekta je potpuna obnova predmetne dionice ceste, temeljita obnova kolnika i odvodnje ceste, projektiranje adekvatnih rješenja svih priključaka i svih raskrižja (izgradnjom dodatnih traka za skretanje ili rotora) te sukladno prostornim mogućnostima izgradnja pješačkih, biciklističkih ili pješačko-biciklističkih staza – stoji u projektnoj dokumentaciji.

 Ublažit će zavoje

Kolnici bi se tako s postojećih 5,9 do 6,3 trebali proširiti na 6,6 metara, a oštri zavoji ublažiti. U naseljenim mjestima valja predvidjeti zatvoreni sustav odvodnje, a sva raskrižja trebala bi dobiti trake za lijevo skretanje. Projektanti moraju posebnu pažnju posveti mostovima na ulazu i izlazu iz Rovišća koji će se morati proširiti radi pješačke staze. Sve u svemu, nakon Bettermenta državnih cesta od Bjelovara prema Čazmi i Daruvaru, čini se da centar Bilogore ponovno dolazi na red. Naime, Hrvatske ceste upravo ovih dana napokon su raspisale natječaj za izvođača radova na istočnoj gradskoj obilaznici, a ti radovi mogli bi početi još tijekom ove godine. Taman kad završe, na red bi trebala doći obnova ceste od Predavca do Markovca Križevačkog