Goran Predragović bavi se uzgojem krumpira i hokaido i buter tikvica, a sve do ove jeseni svoje proizvode prodavao je preko prijatelja, poznanika, na bjelovarskoj tržnici i preko društvene mreže Facebook. S obzirom da godišnje proizvede između 35 i 40 tona krumpira, jasno je da tržište za toliku količinu nije jednostavno organizirati – previše je to za prodaju na placu i prijateljima, a premalo za ulazak u trgovačke lance. Primjera radi, prošle godine Predragović je prošle godine morao baciti desetak tona krumpira, četvrtinu uroda kojega su supruga i on teškom mukom uzgojili. Dio je donirao Pučkoj kuhinji, dio podijelio, ali svejedno ga je ostalo previše.

“Probili led” na nacionalnom nivou

– Cijelu godinu radiš, a onda ti taj rad propadne jer nemaš tržište. To me toliko frustriralo da sam na kraju otišao u Gradsku upravu i zatražio razgovor s gradonačelnikom. Primio me njegov zamjenik za gospodarstvo Igor Brajdić i rekao da upravo rade na tome da bjelovarski OPG-ovi pronađu tržište u javnim ustanovama. Savjetovao mi je da se udružim s ostalima i da zajedno krenemo u ponudu na tržište. Nakon sastanka upisao sam se u Udrugu Dar Bilogore, počeli smo sve više komunicirati s Gradom i na kraju krenuli u projekt Bjelovarski doručak – prepričava Predragović.

Nakon niza sastanaka rođen je sada već nacionalno poznati Bjelovarski doručak, projekt koji je “probio led” čak i na nacionalnom nivou, što baš i nije slučaj kada je Bjelovar u pitanju. Za razliku od prethodne Gradske uprave, kaže Predragović, ova sadašnja ima sluha za male poljoprivrednike, na čemu im je zahvalan.

– Naša djeca jedu zdravu domaću hranu s naših obiteljskih gospodarstava, a ujedno širi nam se i privreda. Drago mi je da na svemu tome nismo stali, nego uz pomoć Gradske uprave idemo još par koraka dalje. Gradonačelnik Dario Hrebak i njegov zamjenik Brajdić imaju ideje da naše proizvode u Udruzi stavimo pod logo Bjelovarski proizvodi, pa da nas prepoznaju i drugi potrošači poput restorana, hotela i slično.

Neki od bjelovarskih ugostitelja, poput konobe Roko i pekare Panini, već su prepoznali kvalitetu naših proizvoda pa smo ostvarili suradnju. No, sada je cilj da naš logo stoji u svakom bjelovarskom restoranu, hotelu, pekari i školi. Podršku čelnih ljudi grada imamo, a to je jedan od glavnih preduvjeta da se ovaj lanac širi i da mislimo globalno, a hranimo se lokalno – ističe Predragović. Putem Bjelovarskog doručka namjerava plasirati između 13 i 15 tona krumpira, taman onoliko koliko je bio prisiljen bacati.