Početkom nove gradske biciklističke sezone, tijekom koje će dio Bjelovarčana posegnuti za „najbržim i najzdravijim“ prijevozom, mnogi će ponovo aktualizirati pitanje biciklističkih staza koje su i nadalje dio ne posve riješenog pitanja prometa. Naime, tijekom proteklih godina tek je na užem gradskom području izgrađeno i označeno nekoliko staza koje ipak nisu spojene u biciklističke rute kako bi se povezali pojedini dijelovi grada, ali i osigurala vožnja bez ugrožavanja prometa vozila i pješaka.

Istodobno, u Gradskoj upravi tvrde kako je potrebno izgraditi i nekoliko ruta koje će spojiti segmentarni biciklistički promet u cjeline s namjerom približavanja nekih gradskih područja, a projektna dokumentacija je izrađena za dvije bicklističke rute čija je izgradnja u tijeku.

Nove staze

-Novoizgrađene će biti staze unutar rekonstrukcija prometnica su u Šufflayevoj i Bogovićevoj, uključujući i nekoliko manjih dionica u drugim ulicama. Pripremljeno je još nekoliko projekata čija bi realizacija trebala početi u najskorije vrijeme, a riječ je o nastavku Bogovićeve do IV. osnovne škole, preko parka na Trgu hrvatskih branitelja i Stjepana Radića do bazena, te Livadićeve i Zagorske ulice do Borika.

Ostale biciklističke staze su iscrtane na mjestima gdje je bilo dovoljno prostora, a zbog nezadovoljavanja kriterija uklonjene su, primjerice, s korza i još nekih ulica, ali će se rekonstrukcijom prometnica ili staza vratiti sukladno propisanim uvjetima. Valja napomenuti i kako se prilikom projektiranja utvrđuju uvjeti za gradnju staza na koje suglasnost daje MUP – pojašnjavaju u Gradskoj upravi.

Sjeverna ruta

Kako je najavljeno, planirana je gradnja biciklističke rute koja povezuje značajnije pravce, poput autobusnog i željezničkog kolodvora, korza, srednjoškolskog centra i sportskih objekata s Borikom i bazenom. Uz to, u suradnji s Ministarstvom turizma kao financijerom, projektirana je i turistička ruta koja će prolaziti sjevernim naseljima Letičani, Purićani i Gornje Plavnice, čiji se završetak očekuje u iduće tri godine.