0°C Can't get any data. Weather

,

Infrastruktura

Priprema se obnova ceste prema Đurđevcu

Ovih dana završava natječaj Hrvatskih cesta za izradu projektne dokumentacije potrebne za rekonstrukciju državne ceste D43 Rakitnica – Bjelovar u duljini od gotovo 12 kilometara. Trošak izrade projektne dokumentacije u toj tvrtci procjenjuju na 1,1 milijun kuna, a rok za izradu je 20 mjeseci. Iako, dakle, sam početak radova ne treba očekivati prije 2020. godine, riječ je o prometno vrlo značajnom pravcu, pogotovo za Đurđevčane čiji se bivši gradonačelnik Željko

NEUGODNO IZNENAĐENJE Drastično skresan prihod od EU fondova

Europski milijuni ne slijevaju se u bjelovarsku gradsku blagajnu tempom kakvog je očekivala gradska uprava, a podržalo Gradsko vijeće u čak pet izmjena gradskog proračuna za 2018. godinu. Posljednjim rebalansom, onim kojeg su gradski vijećnici podržali na sjednici održanoj prošlog utorka, 20. studenog, novac koji se očekivao upravo iz EU blagajne drastično je skresan, odnosno više nego prepolovljen s očekivanih 27 na slabašnih deset milijuna kuna. Energetska obnova prebačena u

Ponovno odgođeno puštanje u promet Pruge zvane čežnja

Prva pruga koja se u Hrvatskoj gradi nakon više od 40 godina stanke, tek 12 kilometara dugačka dionica od Svetog Ivana Žabno do Gradeca, kasnit će s otvorenjem najmanje godinu dana. Nova je to blamaža HŽ Infrastrukture iz koje su sve donedavno tvrdili da će pruga biti puštena u probni promet ovoga mjeseca. No, te su informacije, sudeći po izjavi Mirka Franovića, direktora HŽ infrastrukture za EU fondove, očito bile

Idućeg proljeća brzom cestom od Farkaševca do Zagreba

Zbog radova na proširenju ceste u utorak, 11. studenog, zatvorena je prometnica od Gudovca do Bolča, javili su danas iz Hrvatskih cesta, a radovi bi trebali trajati do 21. prosinca kada će se cesta ponovno pustiti u promet. Iako će radovi na spomenutoj dionici biti dovršeni prije nove godine, dionica brze ceste Vrbovec 2 – Farkaševac u promet bi trebala biti puštena u proljeće 2019. godine. Otvorenjem spomenute dionice brze

ISTRAŽILI SMO Što će se graditi 2019. godine?

Izgradnja bjelovarske komunalne infrastrukture sljedeće godine uglavnom će se svoditi na dovršetak radova započetih prethodnih godina od kojih su poneki već trebali biti dovršeni, odnosno početak radova koji su već trebali započeti. Vidljivo je to iz programa građenja komunalne infrastrukture koji je upravo pušten u javnu raspravu, pa je moguće da u tom periodu doživi određene izmjene. Valja napomenuti i kako će konačnu potvrdu dati gradski vijećnici kada će se

Otvorene ponude za projektiranje brze ceste Bjelovar – Virovitica

Na javni natječaj Hrvatskih cesta za izradu kompletne projektne dokumentacije potrebne za izgradnju brze ceste od Bjelovara do Virovitice, odnosno granice s Mađarskom u Terezinu Polju, u svojevrsnom foto-finišu pristigle su dvije ponude. Zajednica ponuditelja koju predvodi Institut IGH iznosila je 33,6 milijuna kuna, dok je ponuda Zajednice ponuditelja na čelu s tvrtkom Prometnice Zagreb bila gotovo pet milijuna kuna viša te iznosila 38 milijuna kuna. S obzirom da u

Za obnovu Doma za starije osobe osigurano 13,3 milijuna kuna

Novčanu potporu za energetsku obnovu dobio je do sada najvredniji projekt u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. U prisustvu župana Damira Bajsa jutros je u Bjelovaru direktor Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Dubravko Ponoš s ravnateljicom Vesnom Trnski potpisao ugovor o dodjeli bespovratnog novca za energetsku obnovu zgrade Doma za starije osobe Bjelovar, ukupno vrijedan 13, 3 milijuna kuna. Obnova bi trebala početi za oko godinu dana za što je Fond

SDP: Cesta Farkaševac – Gudovac i istočna obilaznica bit će pune ‘crnih točaka’

Cesta Farkaševac – Gudovac i istočna bjelovarska obilaznica grade se i obnavljaju nepromišljeno i kriju brojne opasnosti, upozorili su na današnjoj tiskovnoj konferenciji članovi SDP-a. Dejan Pirc, inžinjer prometa i potpredsjednik bjelovarskog SDP-a, tako je naveo da je velika vjerojatnost da će na cesti Farkaševac – Gudovac, kada se dovrši proširenje i obnova, biti nekoliko opasnih mjesta, narodski rečeno, crnih točaka. Obilaznica završava u polju – Brze ceste projektiraju se

Most preko Bjelovacke već 8 godina čeka cestu!

Most preko rijeke Drave na dionici autoceste Osijek – Beli Manastir vrijedan gotovo milijardu kuna, iako je dovršen, već dvije godine nije u funkciji zbog spora izvođača radova i investitora, Hrvatskih cesta. Spomenuti apsurd u fokus javnosti vratio je i druge mostove Hrvatskih cesta koje niotkuda ne vode nikamo, a jedan takav ponosno premošćuje potok Bjelovacka već osam godina. Podsjetimo, riječ je o mostu o Velikom Korenovu, ujedno i prvom

Skela na zgradi Severin Whiskeya

Označava li skela koja je u utorak ujutro postavljena ispred ruševne zgrade nekadašnjeg Severin Whiskeya prekretnicu u dugoj povijesti te nekada velebne građevine u najužem centru grada? Već godinama ta je zgrada upravo zbog dotrajalog stanja “trn u oku” vlastima, ali i opasnost građanima. Prilično neugodno iskustvo imala je i sama dogradonačelnica Valna Bastijančić Erjavec kojoj je komad oluka oštetio automobil kojeg je uredno parkirala na označeno parkiralište pored zgrade.