0°C Can't get any data. Weather

,

Infrastruktura

SDP: Cesta Farkaševac – Gudovac i istočna obilaznica bit će pune ‘crnih točaka’

Cesta Farkaševac – Gudovac i istočna bjelovarska obilaznica grade se i obnavljaju nepromišljeno i kriju brojne opasnosti, upozorili su na današnjoj tiskovnoj konferenciji članovi SDP-a. Dejan Pirc, inžinjer prometa i potpredsjednik bjelovarskog SDP-a, tako je naveo da je velika vjerojatnost da će na cesti Farkaševac – Gudovac, kada se dovrši proširenje i obnova, biti nekoliko opasnih mjesta, narodski rečeno, crnih točaka. Obilaznica završava u polju – Brze ceste projektiraju se

Most preko Bjelovacke već 8 godina čeka cestu!

Most preko rijeke Drave na dionici autoceste Osijek – Beli Manastir vrijedan gotovo milijardu kuna, iako je dovršen, već dvije godine nije u funkciji zbog spora izvođača radova i investitora, Hrvatskih cesta. Spomenuti apsurd u fokus javnosti vratio je i druge mostove Hrvatskih cesta koje niotkuda ne vode nikamo, a jedan takav ponosno premošćuje potok Bjelovacka već osam godina. Podsjetimo, riječ je o mostu o Velikom Korenovu, ujedno i prvom

Skela na zgradi Severin Whiskeya

Označava li skela koja je u utorak ujutro postavljena ispred ruševne zgrade nekadašnjeg Severin Whiskeya prekretnicu u dugoj povijesti te nekada velebne građevine u najužem centru grada? Već godinama ta je zgrada upravo zbog dotrajalog stanja “trn u oku” vlastima, ali i opasnost građanima. Prilično neugodno iskustvo imala je i sama dogradonačelnica Valna Bastijančić Erjavec kojoj je komad oluka oštetio automobil kojeg je uredno parkirala na označeno parkiralište pored zgrade.

GUDOVAC – FARKAŠEVAC Radovi su u punom jeku

Dugo očekivani radovi na obnovi i proširenju gotovo 17 kilometara duge ceste od Gudovca u Bjelovarsko-bilogorskoj do Farkaševca u Zagrebačkoj županiji započeli su početkom ovog tjedna. Riječ je o radovima čija vrijednost premašuje 20 milijuna kuna, a neophodni su kako bi se u promet pustila već izgrađena dionica brze ceste od Vrbovca do Farkaševca. S obzirom da je ugovoreni rok za izvođenje radova u Zagrebačkoj županiji određen na pet mjeseci,

KRUHA I IGARA Raspisan javni natječaj za najskuplji sportski objekt u povijesti Bjelovara

Grad Bjelovar pokreće javnu nabavu za izgradnju novog gradskog stadiona, a trošak izgradnje procijenjen je na 15,8 milijuna kuna bez PDV-a, odnosno gotovo 20 milijuna kuna s porezom. Konačan trošak znat će se tek kada javni natječaj završi, a za očekivati je i raspisivanje natječaja za nadzor, što iziskuje dodatne troškove. Vrijedi napomenuti i kako je natječaj raspisan samo za prvu fazu radova, a očekuje se da bi se kompletan

RASKRIŽJE U ROVIŠĆU Završetak radova do kraja listopada

ROVIŠĆE – Svi koji su proteklih tjedana putovali od Bjelovara prema Zagrebu mogli su se uvjeriti kako se raskrižje u Rovišću gradi punom parom. Kao što je poznato, u samom središtu Rovišća u tijeku je modernizacija prometno iznimno opterećenog raskrižja, vrijednost ovih radova iznosi 4,1 milijun kuna, a u potpunosti ih financiraju Hrvatske ceste. Načelnik Općine Rovišće Slavko Prišćan zadovoljan je kako napreduju radovi i ističe da do sada nije

OBNOVA II. OSNOVNE ŠKOLE Iako se još radi na vanjskim radovima ravnateljica kaže da će nastava krenuti na vrijeme

Na korak smo do početka nove školske godine. No, preostalih deset dana neće biti dovoljno svim bjelovarskim osnovnim školama da potpuno spremne dočekaju svoje đake. Kako doznajemo od ravnateljice Davorke Bačeković Mitrović, odužila se energetska obnova matične zgrade II. osnovne škole pa će radovi, ali samo vanjski, potrajati i kada krene nova školska godina. No, odlučno odbacuje neke gradske glasine da bi zbog toga mogao biti odgođen sam početak nove

URBANIZAM Kako je Bjelovar odgovorio zahtjevima očuvanja povijesti i moderne gradnje

Urbanistički razvoj Bjelovara moguće je pratiti kroz nekoliko njegovih etapa tijekom kojih je zbog niza društvenih i političkih zbivanja mijenjao svoj izgled, iako bi pomnija analiza zahtijevala daleko više prostora i osvrta koji bi rezultirali poveznicom kako se grad mijenjao, ne samo unutar povijesne jezgre. Tako dipl. ing arh. Marijan Gezi tvrdi kako je podugačak popis svih stambenih naselja koja su izmijenila dobar dio gradske vizure, no unatoč nekim tvrdnjama

MJEŠTANI VIDIKOVCA ŽIVE U PRAŠINI Znali smo da će radovi potrajati, ali prašine je sada već previše

Kada su radovi na uređenju komunalne infrastrukture u bjelovarskom naselju Vidikovac počeli prošle godine u travnju, stanovnici tog dijela grada znali su da su radovi opsežni i da posao neće biti brzo gotov. Zadovoljni što će i oni konačno postati mještani naselja koje će u 21. stoljeću dobiti gradski vodovod i kanalizaciju, nisu očekivali da će trenutak kada će cesta biti asfaltirana ipak morati tako dugo čekati. Ne možemo se

PRUGA ZVANA ČEŽNJA Vlakom od Bjelovara do Zagreba i dalje s – presjedanjem?

U kolodvoru Gradec izgrađen je krnji kolosijek na kojemu će presjedati putnici iz Bjelovara prema Zagrebu, najnovija je informacija iz HŽ Infrastrukture, državne tvrtke zadužene za investiranje gradnje pruge Sveti Ivan Žabno. Informacija je objavljena u lipanjskom broju Željezničara, mjesečnom biltenu HŽ infrastrukture, u tekstu povodom obilaska gradilišta Sv. Ivan Žabno – Gradec i Križevci – Dugo Selo od strane studenata Fakulteta prometnih znanosti i Građevinskog fakulteta. Na relaciji Sv.